Prolog!

Hej jag har nu flyttat min One Direction novell hit så här kommer prologen igen! :) 

Prolog

Jag heter Linnea, jag är 15 år och denna fanfic kommer handla om mig när jag hälsar på min släkt i England med min mamma.

 

Min uppväxt har inte varit lätt precis. Mina föräldrar bråkade väldigt mycket och pappa dog i en bilolycka när jag var 10 år. Det värsta med det är att jag vet att det var mitt fel att han dog. Alla säger att det inte var det men det var det. Jag, mamma och pappa skulle åka på en liten utflykt och jag busar med pappa och så kommer det en bil som pappa inte ser och kör på oss. Jag hade också en lillebror som skulle vart 11 år, men han tog livet av sig för tre år sen för att han blev mobbad och hade fel kompisar, dom tvingade honom att göra dumma saker. Jag själv har varit en väldigt populär tjej som alla vill vara med. Jag har dåliga betyg, eftersom jag är bara är med kompisar och festar mycket. Jag har lyckats komma in på alla krogar, även fast den har 18- års

gräns!

Jag ÄLSKAR One Direction! <3

 

Den här sommaren som jag tillbringa i England kommer förändra mig helt och ni kommer få hänga med hela tiden!

Hoppas ni kommer gilla dom! xD 

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar: